Yazılamayanlar

Gönderen Mammares

Sabah saatlerinde yazmak için yazmak gayesiyle yazmaya başlıyorum, ellerim titrek gözlerim ürkek, bacak bacak üstüne atmış bir şeyler karalamaya çalışıyorum. Güneşin bizi şereflendirmesine dakikalar kala yazıyorum bu yazıyı, amaçsızlık kafama dank etmiş olsa gerek, nedensizce kelimelere bir nizam bir ahenk tutturmaya çabalıyorum.
  Neyse saçmaladığımın ben de farkındayım.Mantıklı bir şeyler yazmak geliyor içimden ama bir ses beni sürekli dürtüyor bu sabahın erken saatlerinde.Saat: 06.06..! Yalan söylemiyorum saate baktığım da gerçekten saat altıyı altı geçiyordu.Ha bu arada güneş çoktan doğmuş.Göz kapaklarımla irademin kıyasıya mücadelesine tanıklık ediyor bu dakikalar, saçmalamamak için kendimi zor tutuyorum veya yazının başından beri yaptığım gibi sadece yazıyorum, saçmalıyor da olabilirim.
  Bu yazdıklarımı hiç kimseyle paylaşmak istemiyorum veya istiyorum, kendimle çelişmekteyim şu an.Niye benim saçmalıklarımı biri okumak istesin veya niye böyle bir şey yaparak kendimi küçük düşürüp, rezil etmek isteyeyim ki?Eminim bu satırlarıma gülüp geçecek, alay edip tiye alacak insan bulmak da zorlanmam ama ben bu yazdıklarımı birileriyle paylaşmaktan haz alıyorum.Sahip olduğumuz şeyleri paylaştıkça hayatımıza renk gelmiyor mu?
  Kendimle sürekli çelişki içerisindeyim, yaptığım şeyleri sorgularken bazen kendime bile haksızlık ettiğim oluyor bu arada sayın okuyucu konudan konuya atlamam seni sıktıysa istersen burada kesip atıyım zaten bir şeye benzemeyen, saçmalıktan öteye gitmeyen şeyler karalıyorum şu an.Şu sabahın erken saatlerinde neden bu tarz bir yazı kaleme aldım ben de anlamış değilim.Bu arada ben ‘bu ve şu’ işaret sıfatlarını çok kullanıyorum gibi geldi öyle işte, ben böyleyim.Keşke baştan beri hiç okumaya başlamasaydın boş yere dakikalarını aldım.Bir de bu yazıyı öyle herkese okutma, saçma işte boş bir şey…

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşımmm keşke bu saçmalıklarını bizlerle daha önce saçmalasaydında bizde böle gerekli saçmalıklardan mahrum kalmasaydıkkk, sabahları nefsim ile iradem arasındaki savaşı öylesine bir tasfirlemişsin ki ben bile beni bölesine anlatamazdım, saçmalıklarının devamnı diliyorummm

    YanıtlaSil