Gezelim Görelim

Gönderen Mammares

   Bugün çok farklı bir formatta bir yazı yazmaya karar verdim. Bugün beraberce yazacağız beraber yaşayacağız beraber hissedeceğiz. Ama bazı şartların olacak tabiki de, ilk önce aklımızde ne var ne yok hepsinden arınmış bir vaziyete geçelim yani aklımızın kenarında köşesinde bizi rahatsız edebilecek en ufak bir pürüz kalmasın.Şartlar yerine geldiyse devam edelim.
  Şimdi hep beraber bir ormana gidiyoruz.Gideceğimiz yeri ben seçtim çünkü burada rolleri ben dağıtıyorum neyse bu cümleyi kurarken arkadan gelip yetişemeyenlere vakit kazandırmak için kurdum. Bak..! Gelmişler bile..Herkes tamsa yolumuza devam edelim yalnız başta da hatırlattığım gibi etrafı fazla dalmayıp doğruca gideceğimiz istikamete doğru yol alıyoruz. Aramızda dediklerimi yapmayanlar var, şartlar yerine gelmezse olmaz ama. Evet kaldığımız yerden devam ediyoruz, geleceğimiz yere neredeyse vardık. Oraya vardığımızda her birimiz görevlerimizi tahsis edildiği gibi yaparsa hiç sorun yaşamayız gibi geliyor. Aradan sivrilip kaytarmaya çalışanlar görüyorum hep beraber dedim Lütfen..!
  Nihayet varmak istediğimiz yere geldik.Hemencecik yerleşelim ve buranın tadını çıkarmaya başlayalım çok güzel bir yer burası dış dünyanın pisliğinden ırak, gereksiz tartışmalar ve safsatalardan uzak huzur verici nezih bir ortam. Burada beraberce çok mutluyuz. Sizcede öyle değil mi?
  Yalnız buraya her seferinde gelmek zor oluyor vakit bulup bu satırları okumadan da bu geziye iştirak edemezsin ee yoğunsun ben de biliyorum veya öyle zannediyorsun fakat arada buralara uğramayı da ihmal etme. İlla bu burası olacak diye bir şey de demedim istediğin yere gidebilirsin tabiki.Tamam tamam sustum vaktini aldım az da olsa. Şimdi git ve hayatına devam et ama buralar çok güzel inan o dışarılara hiç benzemiyor.

                                                                                                                       13.10.2011

0 yorum: